قالیشویی غرب تهران

قالیشویی غرب تهران

گروه حرفه ای و مجرب قالیشویی پدیده با بیش از 30 سال تجربه و رضایت مشتریان منطقه غرب تهران، آماده پذیرش سفارشات شستشوی شما عزیزان می باشد.به صورت 24 ساعته در تمامی ایام هفته پاسخگوی شما هستیم در تمای شعب تهران:

خدمات قالیشویی غرب تهران به صورت گستره توسط قالیشویی پدیده مدیریت میشود و شما عزیزان در هر خیابان و کوچه ای باشید ما در کمترین زمان در آنجا هستیم.

در این مجموعه استفاده از مواد شوینده با کیفیت و درجه یک خارجی در کنار بهره بردن از دستگاه‌ها و تجهیزات شستشوی مدرن و به روز دنیا، سبب بهبود خدمات این قالیشویی شده است.

با وجود این ویژگی‌های منحصر به فرد، ضمانت قالیشویی غرب تهران پدیده ، تحویل سالم و بدون نقص قالی است.

خدمات باکیفیت این کارخانه به شما این اطمینان را می‌دهد تا تجربه دلپذیری از سپردن فرش و قالی، موکت و مبلمان خود به ما داشته باشید.

به همین جهت است که مجموعه پدیده با حضور خود توانسته سهم زیادی از این نیاز همشهریان ساکن غرب تهران را برآورده کند.

این مجموعه فعالیت خود را از 30 سال پیش در غرب پایتخت آغاز کرد تا در کمترین زمان ممکن، انواع نیاز مشتریان خود اعم از شستن فرش‌های ماشینی و دستباف، ‌مبلشویی، شستشوی موکت سایر خدمات قالیشویی مانند رفوگری، رنگ برداری، ریشه زنی و … بر آورده سازد تا به قالیشویی خوبی در غرب تهران تبدیل شود.

قالیشویی در مناطق غرب تهران

امروزه با توجه به بالا رفتن ارزش فرش‌ها و قالی‌ها، به خصوص از انواع دستباف ابریشم گونه، فرش‌های عتیقهو قالی‌های صادراتی، اهمیت انتخاب یک قالیشویی معتبر و با کیفیت بیش از پیش شده است.

مجموعه پدیده با اتکا به تجربه چندین ساله خود در کنار بهره‌گیری از نظرات کارشناسان خبره عرصه فرش و قالی توانسته استخدماتی همچون شستشوی فرش و قالی‌های نفیس، انواع تابلو فرش ابرایشم، مبل‌های تمام استیل وتمام چوب و یا راحتی‌هایی با روکش چرم طبیعی، رفوگری و خدمات ترمیم فرش‌های عتیقه با بالاترین درجه کیفی را به عنوان بخشی از مهارت‌ها و تخصص خود به مشتریان ‌اثبات نماید.

قالی شویی غرب تهران

قالیشویی غرب تهران پدیده به دلیل تعدد پرسنل و همچنین دارا بودن کارخانه‌ای مجهز و مدرن توانسته استخدمات خود را در سراسر تهران و بدون هیچ محدودیتی به مشتریان خود ارائه کند.

بنابراین در هر محدود‌ه‌ای از غرب تهران ساکن هستید ‌می‌توانید با ما در تماس باشید و از خدمات ما همچون قالیشویی در فرحزاد و یا ‌مبلشویی در میدان کاج و حتی در شهرک غرب و سایر مناطق غرب تهران که در ادامه نام آن‌ها ذکر ‌می‌شود، استفاده کنید.

لازم به ذکر است که ما قالی‌های شسته شده را به صورت لول و کاور شده تحویل می‌دهیم.

محله‌های تحت پوشش این مجموعه عبارتند از:
شهرک غرب
سعادت آباد
علامه
میدان کاج
میدان سرو
بوعلی
فرحزادی
بلوار تعاون
پونک
جنت آباد شمالی
جنت آباد جنوبی
گیشا
تهرانسر
شهران
ستارخان
اکباتان
صادقیه
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
    0 نظرات

    No Comment.

    Call Now Buttonمشاوره و تماس: 02122376722