قالیشویی سعات آباد

قالیشویی در سعادت آباد

معرفی شعبه قالیشویی سعادت آباد پدیده : هم اکنون کارخانه قالیشویی پدیده، خدماتی از جمله :قالیشویی، قالی شویی ، رفوگری، رنگ برداری، دواشویی، دارکشی و پرداخت، خشکشویی مبلمان و موکت، فرش، تشک اتومبیل، تشک خوشخواب، پتو و ملحفه و پشتی را در سراسر تهران ،سعادت آباد، شهرک غرب و حومه، کرج و حومه، شهریار و حومه پوشش می دهد.

بزرگترین قالیشویی تهران. کارخانه قالیشویی پدیده مفتخر است که با بیش از 30 سال سابقه درخشان، و به کارگیری دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا در امر شستشوی فرش. دستگاه های خشک و گرمخانه های مجهز، و دستگاه های مخصوص دارکشی و رفوی کاملا فرش، ریشه زنی انواع فرشها. تعمیر شیرازه فرش، در خدمت شما عزیزان باشد.

مزایای قالیشویی محدوده سعادت آباد با کارخانه قالیشویی پدیده

کارخانه قالیشویی پدیده با برخورداری از کادری متخصص، تجهیزاتی مدرن و از همه مهمتر 30سال تجربه می‌تواند در کوتاه ترین زمان ممکن شستشوی فرش های شما را انجام دهد.

با وجود ترافیک سنگین در محدوده سعادت آباد، با پرسنل حمل و نقل کارخانه قالیشویی توحید، در زمان خود برای شستشوی قالی صرفه جویی کنید. انتقال فرش به صورت لول و کاور شده وجه تمایز ما با سایر قالیشویی هاست.

قیمت رقابتی و تخفیف ویژه به اعضای باشگاه مشتریان و کاربران وب سایت از دیگر مزایای خدمات قالیشویی سعادت آباد کارخانه قالیشویی پدیده است.

بهترین قالیشویی در سعادت آباد

قالیشویی پدیده یکی از بهترین واحدهای شست و شوی قالی در اتحادیه تهران می باشد. در این مجموعه توسط سرویس قالی و فرش شما به کارگاه منتقل می شود. سپس با رعایت کامل نکات بهداشتی و شرعی شست و شو می شود. در کارگاه توحید فرش ها با دستگاه اتوماتیک و افراد پای دستگاه شسته می شود و تمیز و پاک تحویل شما می گردد.

021-44333368

021-22376722

021-66554204

021-88367751

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
    0 نظرات

    No Comment.

    Call Now Buttonمشاوره و تماس: 02122376722